wtorek, 25 września 2012

Balsam prostujący włosy - Nivea, Straight&Easy

Witam, dziś pragnę przedstawić wam produkt, który odkryłam kilka lat temu i do tej pory nie zamieniłam go na nic innego.Mowa o balsamie prostującym włosy firmy Nivea z serii Straight&Easy.
Kilka słów od producenta:
Balsam można nabyć praktycznie w każdej drogerii, ja zazwyczaj kupuje go w Realu.
Jego cena waha się między 13 a 15zł. Opakowanie zawiera 150ml produktu i jest ważne 12 miesięcy od momentu otwarcia.

PLUSY:
+ wygładza, włosy się nie puszą
+ chroni podczas suszenia
+ nabłyszcza, włosy po nim są mięciutkie i lśniące
+ lekko prostuje (ogólnie mam proste włosy, jedynie końcówki mi się podwijają)
+ stosuje się go bez spłukiwania
+ nie obciąża włosów
+ zapach
+ wydajność
+ poręczne opakowanie

MINUSY:
- cena, cały czas rośnie kiedyś kosztował ok. 8zł teraz prawie 15zł
- balsam sam w sobie, nie jest w stanie wyprostować włosów, trzeba się posiłkować prostownicą
- konsystencja, zbyt lejąca

Skład:

Bardzo lubię ten balsam, kupuję go głownie ze względu na termoochronę, ponieważ niemal codziennie suszę włosy suszarką i nie chce ich aż tak przemęczać i niszczyć. Dodatkowo balsam sprawdził się pod względem wygładzenia oraz nabłyszczenia włosów. Nie mogę się wypowiadać na temat tego czy rzeczywiście prostuje włosy, ponieważ moje są z natury proste, jedynie końcówki lubią się podwijać, z czym akurat balsam sobie dość dobrze radzi. Opinie na temat tego balsamu są skrajnie różne, dlatego najlepiej przetestować go samemu, być może chociaż dla jednej z was będzie takim samym hitem jak dla mnie :)

A czy wy używacie termoochrony na włosy? Jeżeli tak to jakiej?

Pozdrawiam Ida

9 komentarzy:

  1. miałam kiedyś z tej serii szampon i odżywkę i jakoś mnie nie zachwyciły...

    OdpowiedzUsuń
  2. mam go i nawet całkiem nieźle radzi sobie z prostowaniem moich fal ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale skoro trzeba i tak prostować, to ten balsam wydaje się zbędny. Chyba że, po nim łatwiej się prostują.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wydaje mi się zbędny ten balsam skoro i tak nie prostuje. Lepiej zastosować jakąś maskę, która Ci te włosy po prostowaniu będzie regenerowała. Tak myślę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go stosuje jako termoochronę podczas suszenia, nie prostuje włosów prostownicą bo tego nie potrzebuję :P a co do prostownicy to dzięki balsamowi efekt utrzymuje się dłużej i nie niszczy aż tak włosów

      Usuń
  5. Mam ten sam problem co ty - niby włosy proste a sie wywijają ;/ Niestety ten balsam mi nie pomógł;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam loczki, więc moje doświadczenie i znajomość tego typu produktów jest zerowa...

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś używałam i byłam bardzo zadowolona. Czas zakupić go ponownie:) ja również uwielbiam szampon i odżywkę z tej serii:) ps. zapraszam też i do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. szukam tego nie moge znalezc balsam prostujący włosy nivea

    OdpowiedzUsuń