czwartek, 19 lipca 2012

On Line, sól do stóp z ekstraktem z kasztanowca i imbiru

Chyba każda z nas wie, jak wielki problem stanowią bolące stopy. Ta sól okazała się moim zbawieniem. Świetnie działa na moje nogi, lekko rozgrzewa i zmiękcza, a jej fantastyczny zapach pomarańczy odpręża i koi zmysły. Używałam wcześniej droższej, kupionej w aptece soli, która była minimalnie lepsza, ale myślę że ta jest godnym i tańszym jej zamiennikiem







Kilka słów od producenta:


   

Sól kupiłam w Realu i kosztowała ok 8 zł
Opakowanie zwiera 750g produktu

PLUSY

+ Zapach! Cudowny, intensywny aromat pomarańczy. Sól w opakowaniu nie pachnie tak wspaniale, jak w kontakcie z ciepłą wodą.
+ Cena, odpowiednia w stosunku do jakości.
+ Działanie, odpręża zarówno stopy jak i zmysły.
+ Sól występuje w różnych wersjach zapachowych, posiadających różne właściwości.

MINUSY

- Dla niektórych działanie rozgrzewające może stanowić problem.


Skład:




2 komentarze:

  1. Mmm... uwielbiam moczyć nóżki w soli ^^ Ale niestety rozgrzewanie nie jest dla mnie :( Chętnie wypróbuję inną wersję ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, zapraszam do mnie na lakierowe rozdanie:*

    OdpowiedzUsuń